לדילוג לתוכן המרכזי

חשוב לדעת

train to the right train to the right

הודעות חשובות

שיפוץ ושדרוג מערכות השירות במרכז שירות הלקוחות  
 
ביום ראשון, 16.6.19, סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים תחל בביצוע עבודות שיפוץ ושדרוג מערכות השירות במרכז שירות הלקוחות לטובת הנוסעים.

עבודות השיפוץ והשדרוג של מרכז השירות הנמצא בבניין "כלל" בעיר ימשכו כשבועיים וזאת במטרה להתקין את כלל המערכות הנדרשות. 
בזמן העבודות סיטיפס תתגבר עבור הנוסעים את המוקד הטלפוני אשר יפעל בין השעות 7:00 - 19:00.
כמו כן, בכניסה למרכז השירות תוצב עמדת שירות לקוחות, אותה יאיישו נציגי החברה אשר יסייעו בביצוע הפעולות השונות.
בין השירותים שניתן יהיה לבצע בעמדה: סיוע בהטענת חוזים במכונות הכרטוס שבתחנות, בירור לגבי לוחות זמני הרכבת, תשלום של חיוב מוגדל באשראי, בירור על אבדות ומציאות והגשת השגות. 

נוסעים אשר ירצו להנפיק, לשחזר ו/או לטעון נסיעות ברב קו, יוכלו לעשות זו בכל מרכזי "על הקו" הקרובים למרכז השירות בבניין הפעמון ובתחנה המרכזית, ובכל אלו הפזורים ברחבי ירושלים.
 
 
 
 
 
 

סיטיפס הרכבת הקלה בפיילוט מיוחד עבור הנוסעים: תפעיל 5 רכבות נוספות כל יום בשעות הערב

 

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים תחל בפיילוט מיוחד עבור נוסעי הרכבת, בו תפעיל 5 רכבות נוספות בכל יום מתחנת הר הרצל ועד תחנת גבעת המיבתר.

מדובר ביוזמה חדשה של סיטיפס, לאפשר לנוסעים לנסוע ברכבות שסיימו את השירות בתחנת הר הרצל ואמורות לחזור ריקות למרכז התפעול. 

בסיטיפס מסבירים כי באותן רכבות אשר מבצעות שירות זה, יופיע בחזית הרכבת הכיתוב גבעת המיבתר, וכי תישמע כריזה המודיעה כי מדובר בתחנה סופית.

נוסעים שירצו לנסוע לתחנות בשכונות שועפאט, בית חנינא ופסגת זאב, יכולים להמתין בתחנה לרכבת הבאה אחריה שתגיע עד קצה הקו- תחנת חיל האוויר, או להיכנס לרכבת זו, לצאת בתחנת גבעת המיבתר ולהחליפה עם אותו כרטיס ברכבת הבאה שתגיע לתחנה ותיסע עד תחנת חיל האויר- קצה הקו.

זמני יציאת הרכבות הנוספות מתחנת הר הרצל:

18:13, 18:32, 18:51, 20:15, 20:44.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים:

מדובר ביוזמה של סיטיפס למען שידרוג השירות לנוסעי הרכבת הקלה במסגרתו נבצע פיילוט המאפשר נסיעות נוספות בשעות הערב, ברכבות שעד כה על פי תכנית ההפעלה של המדינה, היו חוזרות ריקות למרכז התפעול. 

אנו פועלים כל העת במטרה לתת שירות טוב ויעיל לכלל הנוסעים ולציבור בירושלים

 

חובת התיקוף

על פי חוק ובהנחיית משרד התחבורה חובה להצטייד בכרטיס נסיעה מתאים מראש, לתקפו במכשיר התיקוף מיד ובכל כניסה לרכבת ולוודא כי התיקוף תקין. נוסע שימצא ללא כרטיס נסיעה או כרטיס שלא תוקף כדין יחויב בחיוב מוגדל.

 

*חיוב מוגדל: מחיר נסיעה מלא בתוספת פיצוי כספי ע"ס 180 ₪ ע"פ חוק

 

 בביקורת כרטיסים, חובת הנוסע להציג ולמסור את כרטיס הנסיעה לפקיד הרכבת על פי דרישתו.

 

לא ניתן לרכוש כרטיס נסיעה ברכבת | יש לשמור את כרטיס הנסיעה לביקורת עד לאחר יציאה מתחום התחנה.

 

 

הארכת תוקף ההנחות למקבלי הבטחת הכנסה, קצבאות שאירים והשלמת הכנסה על פי חוק הביטוח הלאומי, הקיימים כיום, עד לתום שנת 2019.

 

זכאים המקבלים הבטחת הכנסה, קצבאות שאירים והשלמת הכנסה על פי חוק הביטוח הלאומי מתבקשים לגשת לעמדות השירות "על הקו" הממוקמות ברחבי ירושלים עם התעודה הקיימת, ואילו זכאים חדשים יגיעו עם אישור קבלת הקצבה מהביטוח הלאומי (ללא תעודה של משרד התחבורה) ויוארך עבורם הפרופיל הרלוונטי על גבי הרב קו בשנה נוספת עד תום 2019.

לנוחיותכם, רשימת האזורים בהם ניתן לקבל את השירות

 

 

 תקנה 3 (א) לתקנות מסילות הברזל

תקנה 3 (א) לתקנות מסילות הברזל, (מסירת מידע על שירות הסעה ברכבת במרכז המידע הארצי לתחבורה ציבורית) התשע"ו-2015.

 

 

 

סטודנטים 

 

לחצו כאן למידע לסטודנטים

 

 

חובת תיקוף לחיילים

חיילים שימו לב: על פי הנחיות משרד התחבורה החל מה24/9/17 חיילים בשירות חובה וקבע מחוייבים לתקף את תעודת החוגר האישית בכל כניסה לרכבת. בנוסף, חיילי צה"ל בשירות חובה וקבע הנוסעים ברכבת הקלה ללא מדים בסופי שבוע, מיום שישי בבוקר ועד תום השירות במוצאי שבת וכן בערבי ומוצאי חגים, זכאים לנסוע ללא תשלום אך מחוייבים לתקף את כרטיס החוגר האישי במכונות התיקוף המוצבות בקרונות הרכבת הקלה.

 

 

 


איסור עישון בתחנות הרכבת

לתשומת ליבכם, על פי חוק חל איסור מוחלט לעשן בתחנות הרכבת הקלה. העובר על החוק צפוי לקנס.
מצ"ב לינק לחוק:
חוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון, תשמ"ג-1983